Pryzmat posiada przejrzystą stronę internetową dostępną w czterech wersjach językowych. Sklep posiada nie tylko serwis internetowy będący platformą sprzedaży e-commerce, ale również sklepy stacjonarne.
Sklep Pryzmat otrzymał certyfikat TUV Rheinland oraz współpracuje z platformą Payback. Na stronie głównej znajduje się także formularz kontaktowy, za pomocą którego można skontaktować się ze sprzedawcą. Oprócz sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów, sklep świadczy usługi wynajmu drukarek.
Asortyment sklepu internetowego Pryzmat obejmuje oryginalne tonery marek Brother, Canon, Dell, Epson, HP, Kyocera, Lexmark, Minolta, Panasonic, OKI, Samsung, Xerox i Lexmark. Oprócz tego Pryzmat oferuje tonery własnej marki.
Niestety Pryzmat nie udostępnił na stronie internetowej sklepu regulaminu sprzedaży, co nie jest prawidłową praktyką. Konsument powinien mieć udostępniony regulamin sprzedaży - być może otrzymuje go przy zakupie (lepiej żeby tak było).
Miłą niespodzianką jest to, że Pryzmat wprowadził procedurę, a właściwie program pisemnej gwarancji na wszystkie sprzedawane produkty własnej marki. Gwarancja obejmuje oryginalne tonery do drukarek laserowych. Gwarancja obejmuje prawidłową pracę produktu w właściwych warunkach użytkowania i przechowywania. Gwarancja jest udzielana do czasu zużycia tonera, ale na czas maksymalnie 2 lat od dna zakupu. Jeżeli produkt ma wady, które uniemożliwiają prawidłowe używanie drukarki, sprzedawca wymienia go na nowy i zwraca koszty naprawy drukarki. Na stronie internetowej umieszczono procedurę gwarancji, gdzie znajduje się też wzmianka o reklamacji - standardowo, sprzedawca odpowiada na reklamację w ciągu 14 dni. W pozostałym zakresie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.